tisdag 13 september 2011

Idag har jag blivit rekommenderad att dricka mängder med vätska. Hittills har jag druckit nästan tre-fyra liter. Varför? FÖR ATT JAG HAR FÅTT URINVÄGSINFEKTION IGEN! Var på vårdcentralen tidigt imorse och fick antibiotika... Jag trodde att jag var på bättringsvägen, men icke. När man tror att man börjar bli frisk så blir man istället sämre än tidigare. Jösses, vad irriterande!

För övrigt så står nu vår vän Ola och lagar middag till oss. Det kommer att serveras avokado med räkröra till förrätt och varmrätten kommer att bestå av fläskfilé med ugnsbakade grönsaker och potatis, samt tomater med fetaost i. Vilken lyx för sjuklingar som oss!

Dock tror jag inte att Ola skulle gjort detta om jag inte sagt att jag skulle hjälpa honom med en ansökan.

Nu ska jag återgå till pluggandet. Utvecklingspsykologi står på schemat i morgon. Väldigt intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar