onsdag 19 januari 2011

då ska vi se vart detta bär av.

som ingen vet så har jag börjat studera. i helsingborg har jag varit nu i tre dagar och jag hade ställt in på mig på att gå utbildningen där... MEN, idag ringde dom från lund och från och med imorgon så studerar jag nu där istället. redan i luren så var jag tvungen att bestämma mig och jag tackade "ja" till platsen (kom in som tredje reserv). men nu känns det lite vemodigt... jag hade ju börjat få kontakt med tjejerna i hbg. tur att alla bara har gått tre dagar! hoppas att det blir bra.

idag hade vi iallafall två föreläsningar som vara i tre timmar vardera. ja, jag har ont i min hand. dags att börja styrketräna den kankse? den första föreläsningen handlade om "socialt arbete" och den andra föreläsningen handlade om "att arbeta i grupp". intressant som fan, hoppas att jag kommer att tycka så tre år framöver också...

ja, jag kom hem och hade fått ett paket på posten. kläder från hm. hjärnan säger att jag borde skicka tillbaka allt eftersom jag nu är en fattig student, men hjärtat säger en annan sak...

efter en snabb chat på facebook i förrgår så hade jag plötsligt bokat en hårtid hos fina martina. brukar ju fixa mitt hår hos min kusins flickvän, men så blev det inte denna gången. jag blev iallafall guldblond... och så får det förbli ett litet tag nu. lova mig en sak. färga inte håret mörkt om du är blond! jag som är uberkänslig för utväxt var ju tvungen att färga håret varannan vecka typ. inte okej. nä, men jag slänger väl in en bild snart dårå. så att ni får se min nya hårfärg alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar