måndag 31 januari 2011

mot tjugofem!

gårdagen händelser:

-presenter! jag fick ett "hasse aro-armband" (thomas sabo) med en fin berlock i. och en kalender.
-frukost på sängen. (ett glas vatten och ett tuggummi). borde jag tolka det på något speciellt sätt?
-vi körde ner till stan för att äta frukost på espresso house, men kom tyvärr en timme för tidigt. istället körde vi till citygross. det blev billigare än vad vi trodde att det skulle bli.
-frukost på espresso house.
-vi städade.
-påbörjade tillagningen av pizzorna.
-tittade på Trassel. fin film.
-blev sena, gästerna kom.
-gjorde mig kalasfin.
-fick presenter. pengar, presentkort, choklad, verktyg, en bok med mammas favoritrecept, filtar och en spann med en massa "bra- att- ha- saker". tack, tack, tack!
-matdags.
-efterrättsdags.
-snacksdags.
-gästerna gick hem.
-tittade på handboll.
-tittade på filmen 174 timmar. bra som fan!
-tittade på solsidan.
-började titta på due date. jag somnade... och när jag somnar till en film så är den inte sevärd.
-nattsömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar