onsdag 12 maj 2010

03.04

jag har tänt två ljus. dem står i köksfönstret. jag sitter vid köksbordet och lyssnar på gamla, lugna, fina och bra låtar. just nu spelas white lion - when the children cry. jag kan inte sova. just nu känns det som om hjärnan slungas fram och tillbaka i mitt huvud.
huvudbävning kanske man kan kalla det? jag har ätit 500g vindruvor, druckit 1½ liter pepsi max. kiss i sängen, någon?

martins mamma mailade mig igen och skrev att datumet för martins begravning är satt. 26/5. hans bästa kompis james gjorde likaså. förväntar sig dessa människor att jag ska komma över till england för att ta förväl? ska jag eller ska jag inte?

och det värker i mitt hjärta när jag ser att bror min lider av hjärtesorg. men det finns många fiskar i sjön.

vill skriva ganska så mycket egentligen, men orden hittas inte riktigt... det är för mycket.

over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar