tisdag 16 februari 2010

en singel och ett antal mammor.

min kära kusin, sara, ringde innan idag. hon ville prata om finlandsfärjan och dess händelser. jag uppdaterade henne. och sen så släppte hon bomben;

HON SKA UT OCH ÄTA MIDDAG OCH DRICKA VIN MED SINA VÄNNER (som också för den delen har småttingar) PÅ LÖRDAG OCH HON VET INTE VAD HON SKA HA PÅ SIG EFTERSOM INGENTING PASSAR HENNE LÄNGRE EFTERSOM HON FORTFARANDE ÄR TJOCK (eller inte!!) EFTER GRAVIDITETEN MED VÄRLDENS FINASTE TILDA OCH DÄRFÖR SKA HON NU BÖRJA DRICKA HERBALIFE (andetag) OCH EFTERSOM HON ÄR FATTIG OCH HENNES MAN INTE VILL GE HENNE NÅGRA NYA KLÄDER (ironi) SÅ VILL HON KOMMA HIT OCH ROTA I MIN GARDEROB (det får hon absolut göra) FÖR ATT SE OM HON HITTAR NÅGOT ATT HA PÅ SIG (andas) OCH OM JAG VILL SÅ FÅR JAG JÄTTEGÄRNA MÖTA UPP DEM I HELSINGBORG EFTER DEM HAR ÄTIT SIN FANCY MIDDAG.

och om jag ska. det kommer att bli fun, fun, fun. en singeltjej och en antal mammor.
det kan ju bara sluta bra, eller hur!?

1 kommentar: