måndag 15 februari 2010

rebound.

jag hade som väntat en väldigt trevlig helg tillsammans med elin på finlandsfärjan. vi bara mös runder, shoppade, käkade, tittade på filmer, sov och (jag)tittade på när teamet showade. duktiga!

alla som känner mig vet ju att jag inte riktigt klarar av äckliga fulla människor. då får jag såkallade "småtänningar". jag råkade ut för några små incidenter på båten under tiden som elin och company uppträdde.
ex 1. en 60+ -åring kom fram och ville bjuda på en drink. -tack, men nej tack. vad tror han liksom??
ex2. ett annat sällskap på 60-plussare (spanjorer) kom fram och ville fotograferas med mig. -tack, men nej tack.

helgen gick alldeles för fort, tråkigt men sant. jag saknar min vän! jag kom hem under söndags eftermiddag och då vankades det alla hjärtans dag. denna tillbringades i hbg med pyttipanna och en fotbollsmatch innehållandes zlatan. honom kan man verkligen kalla kung.

denna dagen har innehållet sömn och arbete och en massa funderingar.
många flyttar/ska flytta. tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar