tisdag 2 februari 2010

hot habanero and passion bowling.

i fredags var emelie, jag, malin, josefine och pernilla som skrivet och bowlade. kvällen började med mycket dilemma från min sida. jag valde att fira min fina vän! det blev taco till kvällsmat och sedan körde vi (läs jag) ner till den nya bowlingen här i landskrona. visste inte ens att det fanns en ny, men väldigt fint var där! efteråt körde jag tjejerna ner i stan och begav mig själv till helsingborg. många luriga sms, några luriga vakter på sundspärlan, men in kom jag tillslut och jag och höll elin, katarina, måns och en massa andra sällskap. och dansade till '80talsmusik. kul!
tror till och med att jag dansade med världens största karl, som VERKLIGEN gick in för det. han kastade sin kavaj! han hoppade ner på knä och dansade/juckade liksom sittandes där nere på golvet! han fick
tag i en skjorta, tog den om halsen och ville att jag skulle dra honom mot mig! då var det nog. jag gick och satte mig.

här kommer några bilder sedan i fredags, snodda från kallamigmamma.






från det ena till det andra.
ibland är det bra att jobba på santa maria (läs ironi). dags för mig att börja laga afrikansk mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar