lördag 20 februari 2010

monsterungarna är här.

eller mina småsystrar om man nu hellre vill säga det.
dem bråkar för fullt om alla mina kuddar som jag har lite överallt här i lägenheten och jag sa nyss "ni beter er som några djur..." till julia. vad hon svarade? "du tycker väl ändå om oss...?" GIVETVIS!

update 1:
julia: "ska du ut och festa ikväll? ska du pussa många killar?" (samtidigt så sitter hon i soffan och låtsas dansa och hon putar med läpparna. var fan lär dem sig??)

update 2:
julia: "linda, när jag blir lika stor som dig och när du är gammal... kan jag få alla dina skor då?"

2 kommentarer:

  1. Update 3: Liam (min systerson) som har en rumpfetish säger till mig: Jag vill ha din jumpa! Jag vill att du lägger dig i sängen med mig och tar av dig byxorna!

    Haha! Han är dock lite mindre och insåg inte riktigt hur oanständigt förslaget var! Haha.. För fan alltså...

    SvaraRadera
  2. hahahahah, så jävla kärt! vad skulle man gjort utan dem!? :)

    SvaraRadera