fredag 9 april 2010

this is how I feel right now.

jag har inte sovit på ett och ett halvt dygn. jag är trött, trött, trött. gårdagen (eftersom klockan är över 00.00) påbörjades på jobbet och avslutades kl 07.00. sedan körde jag hem till tågarp för att försöka sova någon timme innan vi skulle bege oss till ullared. -eller hur!? inte fan kunde jag sova. och inte kunde jag sova i bilen på väg dit. det blev ytterst lite shopping, hittade bl.a. armbandet för 50:- som jag har på mig på bilden nedan. sedan blev det tre tavlor (ska visa bilder imorgon), en blommig kjol, ett linne med en tiger på och en massa "bra-att-ha-saker".
direkt efter ullared så gjorde jag mig någorlunda fin eftersom jag skulle iväg på avskedsmiddag hos emelie och malin som åker till spanien på söndag. jag vill inte det!!! det blev en kort utgång för min del då jag ansåg att jag inte hade gjort någon större nytta på tages. jag hade förmodligen bara sett tråkig och trött ut, och det vill vi ju inte! jag ringde tegge och fredrik som kom och hämtade mig nere i stan för att köra mig hem. TACK!

det var denna dagen slut.
en dag som aldrig kommer att komma åter.
en sida i min livsbok som efter detta inlägget blir historia.
en dag som jag kommer att minnas.
för det har, trots mitt trötta jag, varit en bra dag idag.

over and out.min nya ring från H&M och mitt nya armband från GEKÅS. hur fint!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar