onsdag 7 april 2010

tjockhue.


jag träffade på mitt ex under joggingturen. philip heter han. han är blåst. vad han sa?
"fan vad tjock du blivit. dina lår går ju ihopa!" MEN TACK FÖR DEN! har du sett hur du såg ut innan eller!?! jävla hue.

iallafall.
jag, elin och beckman stack ner till stan för att ta en fika. när vi står i kön så upptäcker beckman att hon inte har mobilen med sig. jag ser en svettdropp rinna ner längs med hennes tinning. "du har glömt dem i bilen!" säger jag och elin. det hade hon inte. efter fikan så letade vi. vi letade och letade. ingen mobiltelefon. vi gick tillbaka till fiket, ingen mobil. vi gick på parkeringen, ingen mobil. vi körde en runda, ingen mobil. vi körde tillbaka till parkeringen, EN MOBIL! halleluja. vad är man utan sin mobil? ingenting. ens sociala nätverk försvinner, totalt. det är fan skrämmande.

nu ska jag hoppa i säng. jobbar ju natt denne veckan. tristess.
over and out.

2 kommentarer:

  1. Haha, har du tänkt på att man mår psykiskt dåligt när man förlorar täckningen också?!?!
    Typ fosterställningsillamående!

    SvaraRadera
  2. Thanks for your comment!!!

    I already follow you sweety! :)

    Kisses

    SvaraRadera