söndag 29 augusti 2010

crazy.

okej, gott folk. kvällen har varit galen, på ett positivt sätt.
vi sov länge idag, det behövdes.

vi hade bestämmt att vi skulle till universal of studios, men så blev det inte. istället besökte vi en marknad en liten bit härifrån. jag hittade en fin ring för 70:-. sen så träffade jag på jack osbourne. han sa till och med "hi" till mig. (ja, jag skryter.)

efter det så stack vi hem för att svira om till vita kläder. vi skulle till ett ställe som heter "14". vi gjorde oss fina och tog taxi dit... vi gick före i kön och hälsade på managern och dittan och dattan. men icke, vi fick inte komma in. anna hade inte "rätt kläder" på sig. hon var alldeles för blommig. det var bara till att ta en taxi tillbaka till lägenheten, be den vänta utanför i 5 minuter för att anna skulle byta om, sedan tog vi taxin tillbaka. väl där så gick vi raka vägen in. träffade på många nya människor... (jag måste skriva det igen) alla är så jävla trevliga här! jag såg ytterligare en kändis: (ja, jag skryter igen!!) Matt LeBlanc, killen som spelar Joey i friends. det var bara jag som stod och stirrade med stora koögon. ingen annan brydde sig... vi dansade och drack vin och hade roligt. detta stället stängde redan kl 22.00. tråkigt, men sant. anna hittade en vän på stället som vi bestämde att vi skulle efterfesta hos. känslan i bilen på väg till huset var fantamej helt fantastiskt. vi hade coldplay på högsta volym. först spelade vi the scientist och sedan speed of sound. husen som vi körde förbi är inte att leka med alltså... jävlar i havet. när vi kom in i huset, som låg på sunset hills, så var ena sidan av huset helt inglasad och utsikten var helt fantastisk. man såg ut över hela Los Angeles. men det kändes inte helt okej, så jag bad den ena killen att köra hem mig. sagt som gjort och nu sitter jag här och undrar var fan anna håller hus.
nä... om man skulle ta och hoppa i säng! sleep tight.
over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar