fredag 27 augusti 2010

dag 2, forts.

då ska vi se vad jag har att berätta om denna dagen. som jag skrev innan så började dagen med att jag gick ner vid poolen där jag spenderade några timmar medan anna fortfarande låg och sov som en stock. det första jag fick höra var "goodmorning, pretty girl! how you doing?" denna fråga kom från en gubbe som stod ute på sin balkong. alla människor är så rara och öppna här! så skulle någon svensk människa inte göra hemma i swe. till sist fick jag nog och gick in och väckte annapanna. shopping! vi gick till en outlet som heter "Ross", dår vi båda hittade skor. mina var ett par svarta från guess för en billing peng. riktigt snygga, om jag får säga det själv. efter det så gick vi hem till poolen. för att sedan bege oss till zara, forever 21 och victoria secret där det inhandlades lite godsaker. trosor och läppglans! anna är mer shopoholic än mig. det känns bra! hö hö hö. Vi gick också till "baja fresh" där vi köpte vars en wrap med kyckling. svingod!
ingen utgång idag inte, alldeles för trötta människor bor i lägenheten! istället bokade vi hotell då vi ska infinna oss i san fransisco i fem dagar. vi hade bestämmt oss för att hyra bil för att köra dit... men anna har inte sitt körkort här, vilket i sin tur hade inneburit att jag hade fått köra. och jag tror fantamej att jag bangar där. jag, köra i La!? -tack, men nej tack. jag vågar ju knappt köra i helsingborg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar