lördag 28 augusti 2010

fyra foton.



igår vankades det fest! vi blev hembjudna på förfest hos en kille som anna träffat ute någon dag innan jag kom. han kom och hämtade upp oss precis utanför vår dörr för att sedan köra fel i LA. tur att det inte är jag som kör, jag hade fått panik. vi hamnade hemma hos hans kompis i en flådig lägenhet. det var kul! efter det begav vi oss ut. kön svischade vi förbi för att komma in till ett VIP-bord. alla människor är så jävla trevliga här! det var en bra kväll :) dock, så står jag inte bakom allt som händer här under nattens timmar. men det kan ju jag ta och skita i!
over and out.
förresten, jag kikade nyss ut genom fönstret och solen tittar visst fram. hallelujha! SOL! nu kan jag lägga ner datorn som jag spenderat morgonens timmar med. jag har suttit här i en stor grön hoddie-tröja som är nersprutad med min favoritparfym... den har värmt mig nu i två nätter eftersom jag sover med en tunn filt (babe, jag saknar dig!). jag har skickat in min ansökan till polishögskolan, anmält mig till högskoleprovet och fått iväg några mail. bra jobbat, linda!
poolen stirrar på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar