söndag 22 augusti 2010

jag välkomnar kära sara!

tänkte att jag får väl uppdatera här en sista gång innan sara ska få sig lite söndagsläsning.

jag håller på att storstäda min lägenhet inför resan till LA, eftersom herr olsson har fått för sig att han ska låsa in sig här i en månad för att spela x-box (eller var det playstation?). givetvis får han det! städningen går inte bra. jag försöker även tina köttfärs. det går inte heller bra. påsen gick sönder och vattnet värmde köttet så att det blev grått. kan man äta det ändå tro? eller kan och kan. det kan man säkerligen. frågan är om man vågar äta det? om jag är sängliggande imorgon så vet ni varför.

idag har jag också hunnit med att arbeta 8h på santa maria. jag fick städa mjöl. närmare ett ton för att vara exakt. detta var övertidstimmar och för dem 350:- i timmen så kan man ju inte klaga!? (ja, jag skryter!) hade jag inte haft munskydd på mig under städningen så hade jag nu varit mjölallergiker som min kära lillebror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar