måndag 30 augusti 2010

vad har vi lärt oss idag? och varför hamnar fotona upp och ner!?





här kommer några foton som vi tagit under dagen. jag fotade fotona på kameran med min iphoy eftersom jag hade glömt att sätta i minneskortet i kameran... och eftersom jag inte tog med någon sladd så kan jag inte föra över dessa bilderna till datorn.
solen sken som aldrig förr, ändå frös jag när jag låg ute vid poolen och solade. det är meningen att det ska gå mot varmare tider här nu? danijel vill att jag ska åka hem för jag tog med mig det "kassa" vädret hit. och när jag säger "det kassa vädret" så innebär det att här är typ 30 grader. jag överlever...

förmiddagen och eftermiddagen spenderades alltså framför poolen. vid fyra-tiden så tog jag och anna bussen till Beverly Center där vi strosade runder i några timmar. jag hittade en fin höst-tröja inne på... H&M. varför måste jag vara så tråkig och alltid ta det säkra före det osäkra!? (nu menar jag när det gäller kläder. igår tog jag definitivt rätt beslut när det gällde detta dilemma!). danijel mötte upp oss efter att han jobbat klart och han hjälpte mig att pröva kläder. vi tog en runda in på victoria's secret för att jag ville ha ett helt set med underkläder... MEN ICKE! idag har jag kommit fram till, vilket förmodligen är på tiden (ironi), att jag inte har en "VS-kropp". jag prövade ALLT och lite till. inte okej!
anna däremot, hon är galen. hon pungar väl upp 10 000:- för att köpa en väska från prada och en plånbok från fendi... "men det är ju bara två månadshyror!", säger hon med ett stort leende på läpparna. jag skriver inte mer om det. GALEN!
nu sitter vi här i lägenheten och jag surar lite grann. ska titta lite på tv innan john blund tar över.

over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar