söndag 31 januari 2010

kvällsfika med familjen.


morfar och mormor

gott med kaffe och kaka!

mamma

nu har precis familjen åkt tillbaka till tågarp. mamma, bror nr 2, mormor, morfar, torgny, alice och joel kom hit för att lämna presenter till mig, plus att jag bjöd på gott kaffe och kakor, tårta, glass, godis osv. jag fick ju en cykel av mamma, joakim och sebastian i julklapp/födelsedagspresent, av mormor och morfar fick jag ett strykjärn + strykbräda + pengar. det behövdes! tack så mycket för allt! imorgon kommer den andra delen av familjen!

och äntligen kan jag kolla på tv igen. torgny hade visst en likadan tv som mig så han visste exakt vad som skulle göras för att få tillbaka mina kanaler. YES!

en timme kvar innan jag ska infinna mig på santa marias lager. jobbar natt denna veckan... inte alls kul!

over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar