söndag 3 januari 2010

basilika.

dagen påbörjades alldeles för sent. att jag alltid måste snooza!
jag begav mig till lilla tågarp/gluggstorp för att hämta upp matilda och julia hos mummi och paavo. sedan åkte vi hem till pappa och ritade och fulade oss med mobilkameran. blev många tramsiga bilder. vad gör man inte för sin 8-åriga lillasyster!?

efteråt hämtade jag upp lillebror nr.2 för att sedan möta upp mamma i landskrona där vi, sagt som gjort, åt på basilika. GOTT! efter det for jag vidare till familjen ullatti i saxtorp, snackade lite skit medans jag och sara försökte oss på photoshop. jag brukade ju kunna det dära... tusan!

nu sitter jag och kollar på "cold mountain" som visas på kanal 5.

hur snygg är inte JUDE LAW!?! fyhelvete, ge mig den mannen.

här kommer en bild på matilda, julia och mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar