söndag 10 januari 2010

tant linda!

nu är det officiellt och ingen är gladare än jag. jag ska bli tant linda! och det är ingen mindre än en av mina bästa vänner som ska ha bebis!
jag fick reda på det en kväll då jag var på väg hem till min arbetskollega. och som jag började att tjuta! glädjetårar! cajsa, vi ska ha bebis!!! (som om du inte redan visste det!)
idag, äntligen, fick jag tag i denna kvinna och jag frågade när jag fick berätta hemligheten för världen... "IDAG!" sa hon. "IDAG!"

därför berättar jag nu för världen; Cajsa och Tom ska ha bebis! jag önskar denna familj all lycka! Cajsa ska bli förstabarnsmor och Toms barn ska få ett bonussyskon!

Jag ser redan cajsa som världens bästa mamma och jag längtar redan efter att få köpa bebiskläder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar