tisdag 23 mars 2010

Iphoy

Iphoy, kära vänner, det är cajsas felsägning av Iphone. som det har skrattats ikväll!
jag älskar mina systrar, för det är det vi är. systrar.
dagen har spenderats på jobb 0730-1600. efter det körde jag raka vägen hem för att städa upp här lite innan madeleine, cajsa och elin skulle komma. samtidigt lagade jag mat(!): kyckling i grön curry-sås, ris och en god sallad. till efterrätt blev det fruktsallad.... och glass till cajsa (som jag givtetvis nallade lite av). maten uppskattades... inte. mitt och elins rå-ris började att brinna då det började att "torr-koka". det var cajsas fel. jag och elin åt det ändå. nåja... det gick ner och folket blev mätta och belåtna. kvällen bjöd också på en massa skratt, hån och diskussioner. cajsa hade tagit med 3d-bilder på bebisen i magen. vi längtar.
som jag sa. systrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar