söndag 7 mars 2010

svineri.

ikväll har det svinats, rejält. jag, rebecka och elin har ätit, ätit och ätit. vad vi har ätit tänker jag inte berätta. men om man ställer alla godsakerna (som egentligen är svineri) på ett och samma bord, samt ringt in anna skipper så hade hon förmodligen skjutit oss en efter en. sen hade hon börjat om från början och upprepat det ett antal gånger. vi har också kollat på film; 500 days of summer, the holiday och nu sitter jag och kollar music and lyrics. en massa kärleksfilmer... det är ju precis vad man behöver just nu.

imorgon ska jag på arbetsintervju och nu ska jag försöka förbered mig så smått. går inte detta vägen så vet jag i alla fall att jag har jobb på santa maria tills efter sommaren. bra där!

over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar