söndag 28 mars 2010

tvillingar.

det är nästan pinsamt att erkänna, men efter två år så vet jag fortfarande inte vem som är vem av mina "styvsyskon" jessica och amelie. dem är svinlika. och ja, givetvis är dem tvillingar.
dagen har spenderats i sösdala där familjen zetterwall bor. jessica och amelie ska snart på studentbal och jag har fått äran att göra dem fina. idag hade vi genrep och dem blev skitsnygga. jag kanske borde satsa på att bli makeup-artist!? (i och med att jag varken får jobb eller blir antagen till det jag vill jobba med.) man borde kanske ha siktet inställt på något annat? och om jag då blir makeup-artist, ja, då kan jag ju till och med göra karriär i london, om nu vägen leder dit, vill säga. här kommer tre bilder på damerna. "förebilder" tog jag inte... dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar