tisdag 9 mars 2010

PEPP!



hur snygg är inte kelly osbourne?!
detta får bli dagens bild och veckans inspiration.
hon ser hälsosam ut. hon är varken för tjock eller för smal. men jag tycker dock inte att människan får bli smalare (nu är säkert detta foto photoshopat en hel del, men ändå!).

nu ska jag hoppa i säng och imorgon blir det ytterligare träning med emelie. "hon behöver rastas på gymmet". i morse kom hon hit och jag bjöd på grötfrukost, varma jordgubbar, mjölk och ägg. efter frukosten begav vi oss till gymmet där vi värmde upp i ca 15 minuter, tränade styrka i 30 minuter och sedan så gick jag på löpbandet i 20 minuter (emelie gick i 40 minuter!). imorgon blir det enbart konditionsträning! PEPP!

här nedan kommer en lista på bra pepp!-musik:
  • snaxx - overdose
  • clubriders - put your hands up
  • pakito - living on video
ja... det är låtarna jag lyssnar på när jag tränar.
bra musik det där.

over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar