torsdag 18 mars 2010

kärlsksstigen.

nu har jag precis kommit hem efter en långrunda med lilla tyra. och ja, det är en hund. jag lånade med mig henne eftersom det är så himla tråkigt att gå ensam. skönt att röra lite på sig! jag gick på kärleksstigen. kännde att det verkade vara en bra väg att välja idag. med kärlek åt folket (läs: mig!).

dagen har nog inte så mycket mer att erbjuda. går på min sista jobbenatt ikväll, skönt! sen i helgen väntas ALL IN. igen. fredagskvällen bjuder på buffé och bowling med mina lager-kollegor. lördagen bjuder på utflyttningsfest hemma hos emelie. och på söndag ska jag leka makeup-artist till mina "bonussyskon" jessica och amelie. dem ska på bal i maj och och jag fick äran att göra dem fina. på söndag ska vi alltså göra ett "gen-rep". kul!
idag pratade jag också med en person som är way too far from here. men jag fick en del svar och jag kommer förmodligen att leva på det i sex månader framöver. ge mig styrka!

nu tror jag bestämt att jag ska... diska? städa? duscha? tvätta? städa garderoben? städa bilen? ja, ni ser ju själv. egentligen är jag ett svin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar