måndag 15 mars 2010

WORK (it baby!)



helgen har spenderats i bil 454. jag har alltså arbetat. lördagens arbetspass bjöd på lång frukost, lång lunch och lång eftermiddagsfika. vilken gruppledare man har! jag bjöd på brownies.
vid middagstid fick jag några larm, kanske därför tiden fick så fort! samarbete med ett annat bevakningsföretag också. spännande!

lördagskvällen tillbringades hemma hos mamma. hon bjöd på mat och vi tittade på melodifestivalen.

på söndagen blev det också jobb i bil 454 från kl 07-17. dagen såg likadan ut som lördagen, dock så fick jag inga larm. skönt! min kollega bjöd på frödinge kladdkaka. den är farligt god.
på hemvägen slängde jag i min en MAX-borgare och när jag väl kom hem så stupade jag ner i sängen. där sov jag i tre timmar sedan fick jag snällt gå upp och köra till det andra jobbet. nattarbete på santa maria, ingen höjdare! så trött jag var!

men nu är jag fit for fight och jag funderar på om jag ska springa till gymmet eller om jag ska ut och springa vid havet... eller kanske skogen? tror att det blir det sistnämnda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar