lördag 18 september 2010

blonde goes brownie.

anna har fått fete-fnatt. hon spontanköpte brun hårfärg och just nu står hon i duschen för att skölja ur färgen. den kvinnan alltså! men det var inte det jag ville berätta, utan något helt annat.

BRUNO MARS! VILKEN KILLE! VILKA LÅTAR! OCH GISSA OM JAG SÅG HONOM IGÅR PÅ THE GROOVE?!

gårdagen spenderades ute vid poolen, fram tills på eftermiddagen. då väntades det en powernap på två timmar. härligt! efter det så hade anna blivit ännu tröttare och begav mig, ensam, ut i stoooora LA. jag letade upp en taxi och bad denna att köra mig till the groove där jag skulle möte upp lina och hennes vänner. underbara människor! jag kom lite tidigare och stod och tittade på konserten i min ensamhet. ensam är stark, hallelujha! dem kom efter ca 3 min och vi fick höra favoritlåten: "beautiful girls, all over the world...". efteråt käkade vi på ett thaiställe och efterrätten köpte vi på cheesecake factory. vi satte oss på en uteservering med livemusik i bakgrunden. i pausen så kom den ena snubben fram till och började snacka svensk historia. kul gubbe! när dem spelat några låtar så sa han att alla skulle ge hans vänner "the swedish girls" en stor applåd. varför vet jag inte. iallafall... det slutade med att dem svenska tjejerna stod som värsta groupisarna framför scenen och sjöng/spelade med. (lina fick ett instrument i handen som hon skramlade med). well... den största biten av kakan fick följa med hem till lägenheten och den är nu uppäten. (jag säger det än en gång... jag kommer inte att komma innanför dörren till lägenheten. får be robin byta ut den till en storlek större.) det var en riktigt härlig kväll igår! jag överlevde ensamheten i LA och nu ska jag käka upp min Ben and Jerry's-glass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar