fredag 10 september 2010

lite galen i las vegas. galnare än såhär kommer jag nog inte att bli...

danijels pose. han är seriös, inte jag!

alltså jag älskar denna staden. den är allt som inte lilla tågarp är. det går liksom inte att jämföra! (ironi). idag har vi spenderat dagen vid det gigantiska pool-området som finns här på hotellet. vi har simmat emot strömmar och badat i vågor. kul! vi upptäckte också att man kunde få värsta buffén här på hotellet... vilket resulterade i att alla fick magknip. jag har nog aldrig ätit så mycket i hela mitt liv. äckligt. efter det var jag tvungen att ta en powernap eftersom jag hade en liten släng av hangover, som dem så tjusigt kallar det här i usa. passande när man befinner sig i las vegas... iallafall, fit for fight så begav vi ner till stället där man spenderar mycket pengar i tron att man ska få det dubbla tillbaka... -ICKE, KAN NÅGON JÄVEL GE MIG TUR I SPEL!!!? (men vad är det dem säger? tur i kärlek, otur i spel? om det ska vara så, så väljer jag hellre det förstnämnda.) efter det så gick vi ut för att dansa och ha roligt och det blev en lyckad kväll. vi hamnade uppe på en terass med utsikt över gågatan. det var faktiskt coolt. på hemvägen gick vi in på ett hotell som heter ceasar's palace för att spendera dagens sista dollar, ingen tur för någon av oss. detta hotellet är heeeeelt fantastiskt och tydligen är det på detta hotell som dem spelade in filmen hangover. när vi skulle lämna stället så gick vi vilse, kom ut på baksidan vid poolområdet (jättevackert!) och sedan kom en security-kille som följde oss ut.
imorgon ska vi försöka smyga oss in på samma ställe igen för att sola och bada där istället.
over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar