måndag 20 september 2010

när man befinner sig i Hollywood...

... så måste man ju bara ta sig tid att titta på dem nya avsnitten av "svenska hollywoodfruar". alltså jag tuppar nästan av. jag har suttit här och skrattat för mig själv i tre timmar nu och anna måtte tro att jag är dum på riktigt. jag har suttit och tittat på datorn med hörlurar så hon vet ju inte vad jag har skrattat åt! maria montizami med hennes läppstift och toffsar. jag blev till och med rörd när hennes (marias) mamma började gråta för att hon blev så fin i håret när hon fått en make-over.

totalt ointressant, mycket möjligt.

men jag lärde mig en sak under programmets gång och jag vill nu dela med mig av den:

kasta inte blommor som är lite vissna. man kan knippsa av blomman från stjälken och sedan lägga den i toalettstolen när man ska ha gäster. då får den första gästen sig en liten trevlig överraskning när denna skall fäller upp toalettsisten. och hur ofta får man trevliga överraskningar när man infinner sig i det illaluktande rummet?

det var allt för mig denna måndagskväll. jag åker hem om en vecka.
over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar