onsdag 1 september 2010

jag har syndat. idag igen.

jag vaknade ganska tidigt, som tydligen har blivit en omedveten vana här i Los Angeles. (DÄRFÖR HAR JAG TID ATT SITTA PÅ FACEBOOK OCH BLOGGA, ANDREAS BERGGREN!) eftersom anna är en sjusovare så kan jag göra det utan dåligt samvete. efter den första data/frukost-timmen så går jag ner till poolen i två timmar, SEN börjar vi hitta på saker. åker till olika delar av denna fantastiska stad, shoppar på olika ställen, käkar gott och ser nya saker. eftersom dem håller på att rengöra vår pool så gick jag över till danijel och george idag. det var mycket skönare att ligga uppe på deras takterass. danijel kom och höll mig sällskap i typ 10 minuter, sen stack han igen. då, kära vänner, DÅ hände det något roligt. ett helt filmteam kom upp för att spela in några scener. det var människor överallt, kameror överallt och skådespelare överallt. det var kul att se. jag försökte ta några foton, men jag ville inte verka berörd så dem blev inget bra. jag höll liksom kameran bakom min bok, mellan mina ben osv. det blev inget bra alls! det stora film-teamet kom dock inte med på bilden, dem filmade till höger om mig och ganska nära mig stod en massa människor. därför kunde jag inte smygfotografera där.
i denna scenen så började paret bråka på deras romantiska middag.
här ser ni en producent och en kameraman.

denna lilla söt-sak kom och höll mig sällskap.

iallafall... anna kom och hämtade upp mig för nu skulle vi iväg och äta på cheesecake-factory. vi tog bussen till the grove där denna fantastiska restaurang finns. jag dog. jag beställde in världens godaste sallad och till efterrätt beställde jag in världens godaste cheesecake. himmel i havet vad mätt jag blev. och då tog jag ändå med mig resterna i en doggy-bag. nattamad!

efteråt så gick det utför. shoppingdjävulen tog över, idag igen. tur att jag shoppar billigt! jag hittade en jättefin fejk-skinnjacka på forever21, samt två halsdukar. sedan gick vi in på zara och där hittade jag min vinterjacka. den var finfinfin!
ja... nu ska jag ta en powernap. om en dag åker vi till san fransisco! tjoho!
over and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar