måndag 27 september 2010

MUSE och kräksjuk.

PÅ VÄG TILL STAPLE ARENA/CENTER!

I VÄNTAN PÅ MUSE...


MÄKTIGT!

POOLPARTAJ!

denna semsestern hade nog inte kunnat sluta på ett bättre, eller sämre sätt. igår hade vi goodbye/poolparty. det var himla kul! efter några drinkar och en massa sol och bad så bestämde vi oss för att gå på konsert i downtown, på staple arena (har för mig att den heter så!). där skulle MUSE ha konsert och jävlar i havet vilken konsert det var! arenan är svinstor, inomhus och den tar in 35000 människor. mäktigt! vi köpte biljetterna på plats så vi fick inte superplatser... vi satt typ lite, lite, snett bakom/sidan om scenen. men vi såg jättebra ändå! på hemvägen började jag må illa och fick en fruktansvärd huvudvärk. och nu är jag kräksjuk. och jag ska åka hem inatt. jag hoppas, hoppas, hoppas att det går över innan jag hoppar på planet som ska ta mig tillbaka till sverige. tack till alla som tillbringade dagen vid poolen och tack till anna, hampus och björn (som för övrigt somnade till under spelningen. trött kille, hö hö hö.) för en fin kväll.
over and out.

1 kommentar:

  1. MUSE! Nu är jag avundsjuk, det är tur du åker hem strax för nu räcker det :) hahah

    SvaraRadera