torsdag 2 september 2010

svårtare att packa för fem dagar än för en månad.

färdigpackad, woho!

anna är så duktig och har koll på allting: biljetterna till bussen, biljetterna till alcatraz, hon har bokat hotellet som ligger precis sidan om Dior-affären (jag personligen bryr mig inte om det, men anna... hon kommer att go crazy!), hon har fixat buss-fika och hon har tagit med allt som vi tjejer behöver för att överleva. och det är inte lite det! nu går hon här fram och tillbaka och funderar på om vi kankse, kankse har glömt något litet... jag tror inte det! hon trippel-checkar väskan gång på gång. hon är fan värre än mig! det känns bra :)

vi ska bege oss nu och det kommer att ta nio timmar med bussen... sen äntligen kommer vi att befinna oss i san fransisco! jadåå! det ska bli kul att se något annat! vi kommer att ha datorn med oss eftersom vi måste "google google" information om vad man måste göra och se när man befinner sig i SF (detta var annas anledning, min anledning är facebook och bloggen och för att hålla kontakten med swe!) vi har iallafall bestämt oss för att vi ska se någon musikal... well...

over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar