tisdag 21 september 2010

sömntutan anna.

anna är en person som kan sova hur mycket som helst, ja, till och med mer än mig. jag har hunnit kolla på ytterligare avsnitt av hollywood-fruarna, jag har tittat på filippa bark och jag har städat, diskat och plockat undan. jag till och med, hör och häpna, rensat avlopp. jajamensan! det är riktigt vidrigt, för jag vet att skiten inte kommer ifrån mig... vi hade stopp i alla våra tre vaskar och jag rengjorde två av dem. det tredje avloppet ser inte ut som hemma i sverige så det vågar jag mig inte på. det blir ett uppdrag för hyresvärden, om här nu finns någon. inte mitt problem dock!

nu har anna vaknat och vi ska bege oss till beverly center för shopping, igen. och jag gillar det. ZARA, here I come. ska försöka hitta en pälsväst! over and out.

ett foto på vad som gömde/gömmer sig i vasken:

1 kommentar: