onsdag 15 september 2010

DISNEYLAND. AND I LOVE IT!

som dem flesta säkert redan vet så åkte vi på ytterligare en utflykt idag, den varade i hela 10 timmar och jag är just nu slut som artist. det är ganska påfrestande och springa och leka som ett barn i så många timmar. det är precis lika påfrestande att som 23 år gammal springa och hoppas på att få en kram av muss pigg, men att sedan komma till insikt att det är den yngre generationen han vill krama. och tydligen så tillhör inte jag den längre... en ren besvikelse, med andra ord. men nog om det. JAG ÄLSKAR DISNEYLAND! alla små söta hus, alla roliga karuseller (som igentligen är för barn), alla souvenirshoppar, allt spunnet socker och alla härliga människor, jag älskar det! det kändes inte som att vi var där i 10h, tiden gick sååå fort! sen så var där precis lagom mycket folk också. lagom enligt mig.






1 kommentar:

  1. det ser precis ut som på film! Dom där bulliga husen.. jag älskar disney. Du har garanterat fler foto... jag vill se dom sen! Kram

    SvaraRadera