lördag 25 september 2010

känns det okej för er alla om jag gå ner till poolen och svettas lite?
här är så varmt! jag älskar värme, men till och med detta är lite för varmt för mig.
jag klarar att ligga och sola i 5 minuter, sedan måste jag hoppa i plurret.
anna är något som kallas "fruktansvärt bakis" eller "fortfarande full". jag gick nyss upp för att kolla till henne, och ja, hon lever än. tur är väl det! hon är en person som gör allt sånt som inte jag skulle (våga) göra. en tuff brud i lyxförpackning.
(och med lyxförpackning menar jag en pyjamas som är ut-och-in-och-bak-och-fram.)

2 kommentarer:

  1. haha, anna verkar vara en skön lirare :) Ser jätte härligt ut. Njut nu ordentligt innan du ska hem. Vi har det kallt å höstigt! Saknar dig, kram

    SvaraRadera
  2. Uppdatering tack! Hur gick resan hem och vad händer nu?
    Puss, anna i pyjamas på rätt håll... mrrrr ;)

    SvaraRadera