måndag 13 september 2010

fönstershopping á la grande.

dagen påbörjades med ett tidigt telefonsamtal. jag älskar skype!
vi sov ganska länge, idag också. det får man göra när man är på semester.
george ringde och frågade om vi ville följa med till rodeo drive som är hollywoodfruarnas ullared. här får man fönstershoppa till 1000 om man inte har en pappa som har mycket pengar. vi snackar gucci, chanel, louis vuitton, herve leger , fendi, dior, escada, oscar de la renta, roberto cavalli, versace, hermes, osv. ni förstår poängen va? jag har varit inne i dessa affärer i mina sledna h&m-kläder. jag har pillat på varenda liten pinal, prövat skor och stått och tittat på mig själv med äkta kalvskinn runt axeln. väskorna är inte att leka med, det måste människor hålla med om, men kläderna osv. dem kan jag faktiskt skippa. jag betalar inte 20 000:- för en skinnväst. men det är ju bara jag. jag tog några bilder under "shopping"-turen och rodeo drive är precis så fint som det låter. r-o-d-e-o - d-r-i-v-e.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar