fredag 24 september 2010

det är tur att jag snart lämnar USA och Los Angeles. jag tror att jag har fått shopoholic. en väska där, fyra par skor här, "den blir fin på honom", "den behöver mamma", "pappa måste lukta gott", "de blir fina till vintern", osv, osv. det tar liksom aldrig slut. och jag gillar det. jag älskar min nya micheal kors-väska. den får följa med mig ner i graven. annars var det inte värt det...

jag har tre dagar kvar här. lördag, söndag och måndag. på tisdagmorgon åker jag hem... tiden har gått så fruktansvärt fort nu när man tänker efter, samtidigt så har jag nog aldrig haft sådan hemlängtan tidigare. snart är jag på hemmaplan igen!
grannens hund är så himla jobbig. den bara skäller och skäller hela tiden och jag funderar på att lägga råttgift i en köttbulle och kasta över den till hunden... bara så att dem somnar ett litet tag, för jag behöver arbetsro för tillfället. jag måste skriva ett CV. sen imorgon får den gärna vara pigg och frisk igen.
igår hittade jag larver i vår lägenhet, i köket. äckelkänslor på hög nivå. kvinnor kan också vara svinga, dock omedvetandes...
over and out.

8 kommentarer:

  1. Sånna coola converse har både Tilda och hennes mamma :)

    SvaraRadera
  2. KOM HEEEEEM! Jag hatar att du inte längre är en av flickorna som jag ringer var och varannan dag! Min mobil och jag behöver Linda! :) PUSS

    SvaraRadera
  3. tant linda har också sådana skor. en tuff familj med andra ord. :)

    och becks, jag är snart himma! uppdatering sker på torsdagsmorgon. hoppas att du är ledig då!

    SvaraRadera
  4. Hej Linda fan va snygg väska vart har du köpt den. Shoppat mkt ? Ha riktigt kul och njut nu av de sista dagarna ;)

    SvaraRadera
  5. sabina, hej! :) jag köpte den på ROSS för en någorlunda billig peng (om man jämför med vad den kostade innan)! och ja, jag har shoppat en hel del! :) kanske borde visa allt här sen? håll utkik! Jag hoppas att du har det lika bra som jag haft det! :)

    SvaraRadera
  6. Jag har det helt underbart, ja lägg upp bilder ;) jo jag har också shoppat en del, har börjat packa och det ser inte ljust ut. Kommer bli övervikt och 1 extra väska ;)

    SvaraRadera
  7. mega het väska linda!

    SvaraRadera
  8. Niiiice bag! :) Fan du skulle köpt crest till mig när du ändå var i staterna- att jag inte tänkte på det. Hoppas semestern vart fab. Ser ut som så på bilderna iafl!:) Megaavis är jag! Hoppas kräksjukan gått över! Pusspuss

    SvaraRadera